E-maily Reveal Rolling Stone Editors věděl UVA Řepka příběh byl Fake

Soudní proces týkající se žaloby proti společnosti Rolling Stone za vedení velmi hanlivého příběhu týkajícího se případu gang znásilnění na univerzitě ve Virginii - příběh, který se ukázal jako falešný - vzbudil zajímavý obrat, když se objevily e-maily, které ukazují, že původní autor příběhu, Sabrina Rubin Erdely, odešel na další redaktory Rolling Stone, aby napadli pravdivost příběhu oběti.

Podle Daily Caller, někteří e-maily podané v soudním řízení - které vidí, že UVA děkan Nicole Eramo žaloval Rolling Stone za urážlivý článek - ukazuje, že autorka Sabrina Rubin Erdely druhá hádala o svědectví oběti krátce po zveřejnění původního článku v listopadu, 2014 .

Poté, co nejprve potvrdí e-mailem Paul Farhi z The Washington Post v prosinci 1st, 2014, že s ní i s The Rolling Stone byli s příběhem "jisti", bylo to jen pár dní, co bylo z tohoto přiznání důvěry odstraněno, že autor Sabrina Rubín Erdely poslal e-mail v prosinci 5th, 2014 na redaktory Rolling Stone Will Dana a Sean Woods; nebylo nic jiného než jisté. E-mail byl plný pochybností, druhého hádku a nového druhu přijetí ... že údajná oběť jí možná mohla lhát.

Erdely začal v dopise psát ...

"Will a Sean - zítra nemůžeme spustit prohlášení. Ve skutečnosti se musíme dostat zpět. Zrovnala jsem telefon s Jackie a její kamarádkou Alexovou; ani já ani Alex nenajdu Jackie věrohodnou. "

To by mělo být dost, aby alespoň zpět od příběhu, aby alespoň věštit nebo otázku motivace, svědci, vraťte se zpět a přezkoumat důkazy. Že jo?

Erdely nebyla, nicméně, ona rozbitá několik nekonzistencí takzvaného příběhu oběti a dokonce šel až tak daleko, aby napsal, že svědectví od oběti nebylo "důvěryhodné" ...

"Snažila jsem se ověřit totožnost jejího útočníka a když jsem ji požádal o pomoc, spirálovitě se to stalo. Když jsme ukončili náš rozhovor, cítila jsem se téměř jistá, že není pravdivá. "

 

"[...] Neříkám, že Jackie nebyla znásilněna v tom domě nebo v té noci. Jackie však není důvěryhodná. "

Později toho rána prosince 5th, 2014, Paul Farhi publikoval svou figurku na Washington Post zpochybnit celou řadu faktů a detailů chybějící z Rolling Stone kus o údajné znásilnění UVA. Překvapivě to nebylo dost dostat tuláka nebo zúčastněné autory k zatažení článek ani odtáhnout od falešného vyprávění, že ani původní autor byl už ne jistý, byla skutečná pravda.

Měli poslouchali a věřili, a oni stáli od kusu, i když je to všechno lež.

Teprve poté, co Columbia Journalism Review zrušila kousek a zdiskreditovala, nakonec tento článek nakonec ztratila v dubnu 5th, 2015 v loňském roce.

The retraction and outing that the whole thing was fake prompted for a surprisingly mum response from  many left-wing media outlets and proclaimed Social Justice Activists.

UVA se rozhodla zažalovat za 10 milionů $. Washington Post citoval podání z obvodního soudu Charlottesville, který uvedl ...

"Tyto [pomlouvačné a nepravdivé prohlášení] byly výsledkem svévolné novinář, který byl více zaujatý s psaní článku, který splnil její apriorní příběh o pronásledování žen na amerických univerzitách a škodlivý vydavatele, který byl více zajímají o prodeji časopisy posílení linky ekonomický spodní svou slábnoucí časopis, než tomu bylo o odhalení pravdy nebo skutečná fakta. "

Některé z webových stránek o nových e-mailech se zdají vynechat na částech, kde ani Sabrina Rubin Erdely zpochybňuje pravdivost svědectví údajné oběti.

Washington Post dále hlásil, že takzvaný příběh oběti se neustále mění a že detaily nezůstaly v souladu ani předtím, než Erdely publikoval tento kus; ale s tím i tak šli. Ještě horší je, že se dokonce zachovali s příběhem i poté, co se Erdely dostala do důstojnosti s důvěřivým svědomím, což ji povzbudilo k tomu, aby poslali e-maily redaktorům Rolling Stone, kteří navrhli, aby se příběh ztratil.

Reason.com udělal zprávu o nedávných soudních podání, některé z nich bylo zjištěno, že má oběť posedlost Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti, Ano, přesně stejný Právo a pořádek že na základě epizodu kolem #GamerGate a Anita Sarkeesian.

Důvod píše ...

"Řekl Jackie [Sabrina Ruben Erdély], že její útok volal na mysli konkrétní epizodu, ve kterém žena student je gang znásilnil členy bratrství. Nikdo nevěří, dívku a ona nakonec spáchá sebevraždu.

 

"Jackie také řekl, že nějakou dobu po jejím napadení, ona re-sledoval epizodu s jejím otcem. To přimělo ji, aby mu to říct, poprvé, že to, co se stalo s tou dívkou v pořadu měl také s ní stalo. "

Důvod uvádí, že je pravděpodobné, že celý podvod byl založen na této konkrétní epizodě Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti.

Konečně čím víc odhalilo strašidelnost, tím ví, že tak velká publikace - dokonce se všemi výstražnými znameními, že příběh nebyl pod kontrolou - byl ochoten zcela zničit životy všech těch, Phi Kappa Psi bratrství, pomocí falešného příběhu aby tlačil program o "znásilnění kultury" na univerzitách.